Naše webové stránky obsahují odkazy na partnerské weby. Pokud se prokliknete z našich stránek na stránky partnera a tam si zakoupíte jeho služby, obdržíme za zprostředkování provizi (Zjistit více informací). Tato forma spolupráce nijak neovlivňuje objektivnost našich recenzí. Každým nákupem přes proklik z našich stránek podpoříte naši redakci, abychom i do budoucna mohli tvořit kvalitní a užitečný obsah. Ďekujeme.
Důležité upozornění Všechny naše články píšou skuteční lidé. Nejsou to umělé texty od stroje.
Alza.cz: recenze a zkušenosti
Společnost Alza.cz a.s. funguje od roku 1994 a je v současnosti největším českým e-shopem. Působí nejen u nás, ale také na Slovensku a v dalších evropských zemích. Zaměřuje se především na prodej spotřební elektroniky, v jejím sortimentu toho ale naleznete mnohem více. Disponuje 50 kamennými prodejnami a zákazníkům je k dispozici také několik showroomů či AlzaBoxů.
„Nejspolehlivější internetový obchod v ČR.“
Obsah článku
Sortiment
V nabídce Alza.cz jsou především produkty z oblasti spotřební elektroniky, naleznete zde vše od mobilních telefonů, počítačů či tabletů, přes různá příslušenství a SMART zařízení až po televizory nebo spotřebiče do domácnosti. Zároveň zde můžete pořídit také knihy, parfémy, šperky, drogérii či kosmetiku, sportovní vybavení, hračky a mnoho dalšího. Veškeré výrobky naleznete pod těmito kategoriemi:
- Třetinka
- Smart
- Notebooky
- Počítače a Software
- Mobilní telefony
- Příslušenství
- Herní zóna
- Komponenty
- Televize
- Foto Audio Video
- Tiskárny a kancelář
- Velké spotřebiče
- Domácnost
- Krása a zdraví
- Elektromobilita
- Hobby, sport a další
- Slevy, bazar
- Premium Deals
Základní informace (o platbě a dopravě)
Možnosti platby | Možnosti dopravy |
---|---|
online kartou | Česká pošta (Balík Do ruky) |
bankovní převod | Česká pošta (Balík Na poštu) |
hotově při převzetí | DPD |
kartou při převzetí | PPL |
PayPal | Geis |
Bitcoin | TOPTRANS |
Alza Kredit | InTime |
Alza poukázka | Rhenus Home Delivery |
splátkový kalendář | Helicar |
faktura | Logflex |
dobírka | Fofr |
Zavolejsikurýra.cz | |
Messenger (expresní kurýr pro Prahu a okolí) | |
AlzaExpres | |
Alza HomeBox | |
doručení do zahraničí | |
osobní odběr na prodejně | |
osobní odběr v AlzaBoxu | |
osobní odběr na partnerských odběrných místech |
Hodnocení a recenze
Na Alza.cz oceňují zákazníci především bohatý sortiment, přehledně uspořádaný e-shop a také širokou nabídku platebních i dopravních možností. Pochvalují si také rychlost vyřízení objednávky a rychlost dodání zboží. Někteří zákazníci mají také pozitivní zkušenosti s vyřizováním reklamací a jiných problémů.
Část zákazníků má na druhou stranu špatné zkušenosti s doručením zboží, které trvá déle, než jak bylo dohodnuto. Zároveň si zákazníci stěžují na špatnou a neochotnou komunikaci ze strany obchodu. Někteří zákazníci si také stěžují na příliš vysoké ceny výrobků.
Proč zde nakoupit
- Je-li zboží skladem, můžete je u sebe mít ve stejný den, kdy jste si ho objednali. Alza.cz navíc nabízí mnoho dopravních možností, včetně expres kurýrních služeb, ty jsou však zpoplatněny.
- Některé z výdejen zboží jsou pro zákazníky otevřeny nonstop a vy tak nejste nijak omezeni časem. Alza.cz má navíc pro své zákazníky připraveno několik showroomů, kde si zboží ještě před nákupem můžete prohlédnout a vyzkoušet.
- Můžete si stáhnout aplikaci Alza.cz, díky které bude váš nákup zde ještě jednodušší, včetně objednání či vyřízení platby a důležitých notifikací o stavu vaší objednávky.
- Zákaznická podpora Alza.cz je zákazníkům k dispozici 24/7.
- Společnost Alza.cz se dlouhodobě věnuje charitativním projektům a pomáhá mnoha organizacím, konkrétním objektům či nadačním fondům.
- Pravidelní zákazníci se mohou přihlásit do VIP programu s mnoha výhodami, kterými jsou mimo jiné exkluzivní cenové nabídky nebo osobní asistent, který vám pomůže s výběrem.
- Alza.cz umožňuje nakoupit vybrané zboží za 1/3 ceny a zbytek doplatit do 3 měsíců, a to zcela bez úroků nebo dodatečných poplatků.
Kontakt a důležité informace
Adresa | Alza.cz, Jankovcova 1522/53, Praha 7 Holešovice, 170 00 |
Telefon: | +420 225 340 111 (nonstop) |
Email: | [email protected] |
Email pro oznámení o poškozeném zboží: | [email protected] |
Web: | |
kontaktní formulář | |
reklamace | |
Vaše zkušenosti
Jaké jsou vaše zkušenosti s obchodem Alza.cz? Podělte se o ně s námi dole v komentářích.
Dobrý den, nejsem vůbec spokojen s Alzou. Dne 3. 8. 2021 jsem záruční reklamoval automatický kávovar Tchibo. Vyřízení reklamace trvalo přesně 30 zákonem povolených dnů. Co mě však překvapilo že technici kteří posuzovali rozsah závady 30 dnů nakonec zjistili že se kávovar nedá opravit a Alza poslala kávovar nový. Nevím jestli to není schválnost že strany Alzy, že 30 dnů posuzování rozsah poškození.