Alza.cz: recenze a zkušenosti

Společnost Alza.cz a.s. funguje od roku 1994 a je v současnosti největším českým e-shopem. Působí nejen u nás, ale také na Slovensku a v dalších evropských zemích. Zaměřuje se především na prodej spotřební elektroniky, v jejím sortimentu toho ale naleznete mnohem více. Disponuje 50 kamennými prodejnami a zákazníkům je k dispozici také několik showroomů či AlzaBoxů.

Alza eshop

„Nejspolehlivější internetový obchod v ČR.

 

Sortiment

V nabídce Alza.cz jsou především produkty z oblasti spotřební elektroniky, naleznete zde vše od mobilních telefonů, počítačů či tabletů, přes různá příslušenství a SMART zařízení až po televizory nebo spotřebiče do domácnosti. Zároveň zde můžete pořídit také knihy, parfémy, šperky, drogérii či kosmetiku, sportovní vybavení, hračky a mnoho dalšího. Veškeré výrobky naleznete pod těmito kategoriemi:

  • Třetinka
  • Smart
  • Notebooky
  • Počítače a Software
  • Mobilní telefony
  • Příslušenství
  • Herní zóna
  • Komponenty
  • Televize
  • Foto Audio Video
  • Tiskárny a kancelář
  • Velké spotřebiče
  • Domácnost
  • Krása a zdraví
  • Elektromobilita
  • Hobby, sport a další
  • Slevy, bazar
  • Premium Deals

Základní informace (o platbě a dopravě)

Možnosti platbyMožnosti dopravy

online kartou

Česká pošta (Balík Do ruky)

bankovní převod

Česká pošta (Balík Na poštu)

hotově při převzetí

DPD

kartou při převzetí

PPL

PayPal

Geis

Bitcoin

TOPTRANS

Alza Kredit

InTime

Alza poukázka

Rhenus Home Delivery

splátkový kalendář

Helicar

faktura

Logflex

dobírka

Fofr

Zavolejsikurýra.cz

Messenger (expresní kurýr pro Prahu a okolí)

AlzaExpres

Alza HomeBox

doručení do zahraničí

osobní odběr na prodejně

osobní odběr v AlzaBoxu

osobní odběr na partnerských odběrných místech

Hodnocení a recenze

Na Alza.cz oceňují zákazníci především bohatý sortiment, přehledně uspořádaný e-shop a také širokou nabídku platebních i dopravních možností. Pochvalují si také rychlost vyřízení objednávky a rychlost dodání zboží. Někteří zákazníci mají také pozitivní zkušenosti s vyřizováním reklamací a jiných problémů.

Zdroj: Heureka.cz

Část zákazníků má na druhou stranu špatné zkušenosti s doručením zboží, které trvá déle, než jak bylo dohodnuto. Zároveň si zákazníci stěžují na špatnou a neochotnou komunikaci ze strany obchodu. Někteří zákazníci si také stěžují na příliš vysoké ceny výrobků.

Proč zde nakoupit

  • Je-li zboží skladem, můžete je u sebe mít ve stejný den, kdy jste si ho objednali. Alza.cz navíc nabízí mnoho dopravních možností, včetně expres kurýrních služeb, ty jsou však zpoplatněny.
  • Některé z výdejen zboží jsou pro zákazníky otevřeny nonstop a vy tak nejste nijak omezeni časem. Alza.cz má navíc pro své zákazníky připraveno několik showroomů, kde si zboží ještě před nákupem můžete prohlédnout a vyzkoušet.
  • Můžete si stáhnout aplikaci Alza.cz, díky které bude váš nákup zde ještě jednodušší, včetně objednání či vyřízení platby a důležitých notifikací o stavu vaší objednávky.
  • Zákaznická podpora Alza.cz je zákazníkům k dispozici 24/7.
  • Společnost Alza.cz se dlouhodobě věnuje charitativním projektům a pomáhá mnoha organizacím, konkrétním objektům či nadačním fondům.
  • Pravidelní zákazníci se mohou přihlásit do VIP programu s mnoha výhodami, kterými jsou mimo jiné exkluzivní cenové nabídky nebo osobní asistent, který vám pomůže s výběrem.
  • Alza.cz umožňuje nakoupit vybrané zboží za 1/3 ceny a zbytek doplatit do 3 měsíců, a to zcela bez úroků nebo dodatečných poplatků.

Kontakt a důležité informace

Adresa

Alza.cz, Jankovcova 1522/53, Praha 7 Holešovice, 170 00

Telefon:

+420 225 340 111 (nonstop)

Email: info@alza.cz
Email pro oznámení o poškozeném zboží: poskozeni.zasilky@alza.cz

Web:

www.alza.cz

kontaktní formulář
reklamace

sledování trasy zásilky

sledování stavu objednávky

Vaše zkušenosti

Jaké jsou vaše zkušenosti s obchodem Alza.cz? Podělte se o ně s námi dole v komentářích.

(0 hlasů)

Categories

Related Posts

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.