Obraznastenu.cz logo

Naše webové stránky obsahují odkazy na partnerské weby. Pokud se prokliknete z našich stránek na stránky partnera a tam si zakoupíte jeho služby, obdržíme za zprostředkování provizi (Zjistit více informací). Tato forma spolupráce nijak neovlivňuje objektivnost našich recenzí. Každým nákupem přes proklik z našich stránek podpoříte naši redakci, abychom i do budoucna mohli tvořit kvalitní a užitečný obsah. Ďekujeme.

Důležité upozornění Všechny naše články píšou skuteční lidé. Nejsou to umělé texty od stroje.

Obraznastenu.cz: recenze a zkušenosti

Internetový obchod Obraznastenu.cz funguje od roku 2011 a je zaměřen na prodej obrazů a nástěnných dekorací. Momentálně patří k největším on-line obchodům s tímto druhem sortimentu u nás. Tým, který za e-shopem stojí, sleduje nejnovější módní trendy a pro zákazníky vybírá to nejlepší. Zároveň je velmi aktivní na sociálních sítích a dalších kanálech, přes které může komunikovat se svými zákazníky. Obchod spolupracuje s několika známými i začínajícími designéry či ateliéry u nás i v zahraničí.

Obraznastenu.cz e-shop

Obrazy na stěnu pro moderní bydlení.“

Sortiment

V nabídce internetového obchodu Obraznastenu.cz najdete různé typy a druhy obrazů včetně obrazů na plátně, malovaných obrazů, reprodukcí slavných maleb, obrazů s texty či obrazů vytvořených z fotografií – a to i vlastních. Pořídit zde můžete také fototapety a mnoho dalších tapet pro moderní bydlení. Obchod Obraznastenu.cz nabízí také nálepky, hodiny a bytové dekorace jako svícny, stojany na obrazy, vázy, mísy, lampy, dekorace z keramiky nebo spony na závěsy. V neposlední řadě zde na vás čeká také bytový textil v podobě povlečení, povlaků na polštáře, přehozů na postel, závěsů a záclon, ubrusů či ručníků a osušek. Nabízené produkty si můžete roztřídit podle barvy, stylu (venkovský, romantický, industriální, středomořský, skandinávský apod.), nebo podle autora (Banksy Street Art, Dan Johannson, Zoya Verdi, Oliver Brown, Tom Loris či Bianca Rossi). V nabídce jsou také obrazy z ateliéru LIPA. Všechno zboží najdete přehledně seřazené pod těmito kategoriemi:

• Obrazy
  • Tapety
  • Nálepky
  • Hodiny
  • Bytové dekorace

Základní informace (o platbě a dopravě)

Možnosti platbyMožnosti dopravy

on-line kartou

PPL

bankovní převod

osobní odběr - výdejna

PayPal

dobírka

Hodnocení a recenze

Zákazníci, kteří nakoupili v internetovém obchodě Obraznastenu.cz, si velmi pochvalují širokou nabídku a velké množství nabízených motivů. Spokojení jsou také s kvalitou produktů i rychlostí jejich doručení. Zákazníci rovněž vyzdvihují pečlivě zabalené zboží, které je tak dostatečně chráněno před poškozením během přepravy. V případě problémů je komunikace ze strany obchodu většinově považována za vstřícnou a ochotnou.

Obraznastenu.cz Heureka
Zdroj: Heureka.cz

Někteří zákazníci mají špatné zkušenosti s dodáním, které se opozdilo. V některých případech šlo o chybu na straně přepravce, i tehdy se ale obchod vše snažil vyřešit sám. Ne všichni zákazníci obdrželi zboží podle svých představ, v takových případech je jim k dispozici reklamační oddělení, které se snaží zákazníkům maximálně vyhovět.

Proč zde nakoupit

Kontakt a důležité informace

Adresa: