Feedo je e-shop specializovaný na kojeneckou výživu a vybavení pro děti. Funguje od roku 2010 a v současnosti se jedná o obchod s největším sortimentem tohoto typu u nás. Na svém webu a sociálních sítích se věnuje také poradenství v oblasti mateřství, každý měsíc jsou pořádány semináře s odborníky a zákazníkům je k dispozici také Feedo časopis.

„Lehčí život maminkám.“
Sortiment
V e-shopu Feedo najdete kompletní vybavení pro děti od kojeneckých mlék a výživy, přes plenky, prostředky pro kojení, oblečení, plenky či hračky až po autosedačky, kočárky a dětský nábytek. Feedo se ale zaměřuje také na maminky, které zde mohou nakoupit zajímavé pomůcky, bytové doplňky a také kosmetiku. Veškeré zboží je seřazeno v těchto kategoriích:
- Pleny a přebalování
- Mléko a výživa
- Hračky pro děti
- Péče o dítě
- Kosmetika a drogerie
- Oblečení
- Pro maminku
- Nábytek a cestování
- Kočárky
Základní informace (o platbě a dopravě)
Možnosti platby | Možnosti dopravy |
---|---|
online kartou | Česká pošta (Balík Do ruky) |
bankovní převod | DPD |
hotově při převzetí | DPD Dnes (pouze Praha) |
kartou při převzetí | osobní odběr ve Feedo prodejně |
dobírka | osobní odběr na výdejním místě Uloženky |
eKonto | |
faktura (se splatností do 14 dní) |
Hodnocení a recenze
Zákazníci si chválí příznivé ceny, širokou nabídku a přehledný web. Rovněž oceňují rychlost dodání a celkovou spolehlivost obchodu. V případě obtíží či reklamací mají zákazníci většinou dobré zkušenosti s komunikací ze strany obchodu.

Některým zákazníkům dorazilo zboží později, než bylo oznámeno, jiní mají navíc zkušenosti s dodáním jiného či poškozeného zboží.
Proč zde nakoupit
- Na zákazníky čekají každý měsíc zajímavé akce, slevy a výhodná balení oblíbených produktů.
- Za každou korunu z vašeho nákupu získáte Feedo body, které lze vyměnit za zajímavé dárky.
- Více než 90 % objednávek je doručeno už následující pracovní den.
- Reklamace je na Feedo opravdu jednoduchá. Vše zařídí za vás, a to zcela bez poplatků.
- Zajímavé články plné inspirace na vás čekají v Kompletním průvodci mateřstvím.
- Feedo provozuje také outlet a bazárek s dětským vybavením Kiido.cz.
Kontakt a důležité informace
Adresa | MyMedia s.r.o., Plaská 622/3, Praha 5, 150 00 |
Adresa skladu: | Feedo sklad, MyMedia s.r.o., Průmyslová 1306/7, Praha 10, 102 00 |
Telefon: | +420 226 254 444 (pracovní dny 8-16 h) |
E-mail: | |
YouTube: | |
Instagram: | @feedo_cz_sk |
Web: | www.feedo.cz |
Vaše zkušenosti
Podělte se s námi o své zkušenosti s tímto obchodem dole v komentářích!
Objednala jsem si zboží za téměř 14 tisíc, ale zatím nemám ani informaci kdy bude doručeno. Na dotazy se mi dostává vyhýbavých odpovědí. Nejdříve jsem měla objednávku i s dopravou domů na dobírku, přišel email s číslem přepravy. Když se po třech dnech dopravce nevolal, volali jsme a zjišťovali kdy bude balík doručen. U dopravce jsme zjistili, že balík sice byl nahlášený, ale nebylo možné ho převzít. Začala jsem tedy komunikovat s eshopem. Bylo mi řečeno, že nevěděli, že dopravce balík ztratil, jestli tedy zboží chci nebo ne. Na moji připomínku, že balík ztracen nebyl, ale nebyl vůbec převzat se vůbec nereaguje. V tomto duchu pokračuje 1. týden od objednání. Druhý týden jsme se domluvili, že si raději zboží vyzvednu osobně jelikož na autosedačku a další spěcháme. Abychom si zboží mohli vyzvednout na pobočce muselo se zaplatit. Jakmile jsem dostala podklady pro platbu obratem jsem uhradila expresní platbou a ještě navíc poslala potvrzení o platbě. Na to mi přišel email s informací, že počkají až se jim platba připíše na účet a poté HNED zboží vyexpedují na zvolenou pobočku. Další den jsem se dotazovala kdy budeme moci zboží vyzvednout. NIC… další den, jsem opět psala a zjistila jsem, že téměř po dvou týdnech zjistili, že jeden produkt nemají skladem. Chtěla jsem tedy zbytek zboží hned. Bohužel opět nic. V pátek jsem dostala informaci, že se zboží balí. Po dvou týdnech super zpráva. Ptám se tedy kdy bude zboží doručeno, ale pani neví. To už mi opravdu tečou nervy. Nicméně byl pátek a proč by se pani vůbec obtěžovala něco řešit tak tu máme třetí týden. Už jsem pani Abrahamovou žádala o kontakt na nadřízeného, protože s ní se nedá domluvit, ale pro jistotu neodpovídá. Píši další email a dozvídám se, že zboží by mělo být doručeno v pondělí na pobočku. Mělo být znamená možná… tak přítel jel cca v pět hodin na pobočku kde se dozvěděl, že o žádném balíku na mé jméno s číslem objednávky nic neví, nemají ho vůbec nahlášený. Píši opět pani Abrahamové, žádná odpověď. Píši znovu, zase nic. Bohužel na stránkách nenajdete jiný kontakt nejspíš z důvodu, aby nespokojení zákazníci neotravovali vedení této neschopné firmy! Dávám pani Abrahamové ještě hodinu čas a poté budu muset tvrději
Moja skúsenosť je diametrálne odlišná. Myslím si, že ide skôr o výnimočné pochybenie zamestnanca na strane predajcu alebo dopravcu. Nakupujem pre dcéru na Feedo už vyše roka pravidelne (mesačne 1-2 objednávky) a musím povedať, že vždy všetko dorazilo bez problému, nikdy som nič nemusel reklamovať ani urgovať. Za mňa je Feedo rozhodne jeden z tých spoľahlivejších eshopov. Ale samozrejme nikto nie je 100%. Ja mám skôr zlú skúsenosť práve s dopravcami, ktorí nemajú problém balík stratiť a tvrdiť, že nič neprebrali. Špecialisti sú v tomto smere hlavne u Českej pošty.
Výjimečné pochybení? Negativních recenzí přibývá a já nejspíš brzy přidám tu svou. Nechat si poslat peníze to ano, ale komunikovat se zákazníkem nebo odeslat zboží to ne…
Dobrý den, musím “bohužel” pro mne říci, že můj případ je jako přes kopírák s paní Zelenkovou, kočárek zaplacený dopředu a objednaný 3.9. a do dnešního dne žádný nepřišel a komunikace otřesná, přesně , jak píše paní v příspěvku, takže dnes odstupujeme od smlouvy a objednáme jinde, kde doručí bez problémů za 2 dny. Už nikdy více. A pokud se jim množí stížnost, tak by s tím měl management něco dělat a ne se bát telefonátů.