Inspio.cz logo

Naše webové stránky obsahují odkazy na partnerské weby. Pokud se prokliknete z našich stránek na stránky partnera a tam si zakoupíte jeho služby, obdržíme za zprostředkování provizi (Zjistit více informací). Tato forma spolupráce nijak neovlivňuje objektivnost našich recenzí. Každým nákupem přes proklik z našich stránek podpoříte naši redakci, abychom i do budoucna mohli tvořit kvalitní a užitečný obsah. Ďekujeme.

Důležité upozornění Všechny naše články píšou skuteční lidé. Nejsou to umělé texty od stroje.

Inspio.cz: recenze a zkušenosti

Inspio.cz je internetový obchod s nástěnnými dekoracemi, obrazy, nálepkami a tabulkami. Za e-shopem stojí evropská rodinná firma a na trhu působí už od roku 2006. Působí nejen v České republice, ale také na Slovensku, v Německu, Belgii, Španělsku, Francii, Itálii, Maďarsku, Nizozemsku, Rakousku či v Rumunsku. Za Inspio.cz stojí kreativní tým, který pečuje o potřeby zákazníků a snaží se jim co nejvíce přizpůsobit nejen svou nabídku, ale i služby. Zajímavou možností jsou pak dekorace na míru, které si můžete přizpůsobit přesně svým potřebám. E-shop plný inspirace, kreativity a úžasných originálních dárků pro vaše blízké.

Inspio.cz e-shop

​„Dekorace na míru pro malé i velké.“

​Sortiment

V nabídce internetového obchodu Inspio.cz najdete dekorace v podobě tapet na zeď či na nábytek, křídových tabulí, bordur, zrcadel či kalendářů a rozvrhů. Pořídit zde můžete také fotoobrazy či fotoplátna vyrobená z vašich vlastních fotografií, různé obrazy s textem, obrazy do dětského pokoje či originální moderní obrazy. Najdete zde i nálepky a samolepky do dětského pokoje, pro starší děti, do ložnice, obývacího pokoje, do kuchyně či do koupelny, na zem, na okno, dveře či kolem dveří, do kanceláře a nebo do auta. Vybírat můžete z celé řady motivů, mezi kterými si každý najde to své. Kupte si šablony na malování a využijte svůj vlastní talent. Velmi zajímavým produktem jsou tabulky s texty, které si můžete upravit podle sebe – dokonalý originální dárek například pro prarodiče od vnoučat nebo učitelům jako poděkování na konci školního roku. Pokud si s výběrem dekorací nevíte rady, vybírat můžete z předem vytvořených kolekcí, tedy jednotných sad dekorací, které doslova zkrásní každý pokoj. Všechny nabízené produkty najdete přehledně seřazené v těchto kategoriích:

• Tabulky
  • Nálepky
  • Kolekce