Wikyhracky.cz logo

Naše webové stránky obsahují odkazy na partnerské weby. Pokud se prokliknete z našich stránek na stránky partnera a tam si zakoupíte jeho služby, obdržíme za zprostředkování provizi (Zjistit více informací). Tato forma spolupráce nijak neovlivňuje objektivnost našich recenzí. Každým nákupem přes proklik z našich stránek podpoříte naši redakci, abychom i do budoucna mohli tvořit kvalitní a užitečný obsah. Ďekujeme.

Důležité upozornění Všechny naše články píšou skuteční lidé. Nejsou to umělé texty od stroje.

Wikyhracky.cz: recenze a zkušenosti

Internetový obchod Wikyhracky.cz nabízí hračky a papírenské potřeby. Společnost Wiky, která jej provozuje, patří v současnosti k jedné z nejlepších obchodujících s tímto sortimentem u nás. Kromě internetového obchodu provozuje také vlastní velkoobchod a rozvíjející se síť maloobchodních kamenných prodejen. Společnost byla založena v roce 1991 v Kyjově a má holandsko-český původ. Od svého počátku se zaměřovala na podnikání v oboru hraček, her a zábavy, posléze svůj zájem rozšířila o školní, kancelářské a dekorativní potřeby. Momentálně je společnost ryze česká a na českém trhu má své pevné místo.

Wikyhracky.cz e-shop

​„Ve Wiky děláme všechno pro to, abychom přinášeli všem jednoduše radost.“

​Sortiment

V sortimentu internetového obchodu Wikyhracky.cz najdete širokou škálu hraček jako autíčka, RC Modely, stavebnice, LEGO®, interaktivní hračky, dřevěné hračky, puzzle, společenské hry, hudební nástroje, figurky a zvířátka, plyšové hračky, zvukové hračky, chrastítka, kousátka didaktické hračky, chodítka, houpadla, hračky do vany, hrací deky, hrazdičky, kolotoče, leporela a knihy pro nejmenší, motorické hračky, dětské šperky a kosmetika, zbraně, roboti, kočárky, hry na profese a mnoho dalšího. Dále zde pořídíte příslušenství a hračky na ven či sportovní potřeby včetně bazénů, potřeb na plavání a potápění, nafukovacích míčů, lehátek na vodu, člunů, plováků, vodních pistolí, vest, kruhů a rukávků. Dále také dětská hřiště, hračky na písek, bublifuky, létající draky, vozítka či hopsadla. Chybět nesmí ani papírnické potřeby (výtvarné potřeby, balící sortiment, kancelářské doplňky, složky na dokumenty, bloky a fotoalba, psací potřeby, knihy, dekorace, kreativní tvoření) a potřeby do školy (aktovky, batohy, sešity a bloky, psací a rýsovací potřeby, penály, desky a obaly na sešity, ochranné pomůcky a další). To vše najdete přehledně seřazené v následujících kategoriích:

• Do školy
  • Hračky
  • Na ven a sport
  • Papírnictví
  • Pro holky
  • Pro kluky
  • Pro nejmenší
  • II. jakost
  • Akce
  • Novinky

​Základní informace (o platbě a dopravě)

Možnosti platbyMožnosti dopravy
on-line kartouČeská pošta (Balík Do ruky)
bankovní převodČeská pošta (Balík Na poštu)
hotově při odběruČeská pošta (Balík Do Balíkovny)
dobírkaDPD
osobní odběr - výdejní místo Zasilkovna.cz
osobní odběr - výdejní místo Wikyhracky.cz

​Hodnocení a recenze

Zákazníci, kteří nakoupili v internetovém obchodě Wikyhracky.cz, jsou nejčastěji spokojení s rychlostí doručení, příznivými cenami a širokým výběrem zboží. Velmi spokojení jsou také s přístupem obchodu, který ke každé objednávce přikládá milý dárek zdarma. Vyskytnou-li se nějaké potíže, obchod se je snaží co nejrychleji vyřešit a najít se zákazníkem co nejlepší možné řešení.

Wikyhracky.cz Heureka
Zdroj: Heureka.cz

V některých případech došlo ke zpoždění doručení, doručení nesprávného či poškozeného zboží. Obchod je ale velmi aktivní v komunikaci a pokud je o problému informován, snaží se jej urychleně vyřídit.