Jak vybrat reklamní dárkové předměty

Usb Klic
Zdroj: Pixabay.com / aiiapromogifts

Potěšte své klienty, obchodní partnery, zaměstnance či nové zákazníky reklamním předmětem, který vaši firmu nenápadně připomene pokaždé, když jej obdarovaný vezme do ruky.

Cílená reklama je nejlepší způsob pro rozvoj vašeho podnikání. Nicméně se jedná o finančně náročnou část marketingu. Věděli jste, že existuje opravdu efektivní reklama, která se dá pořídit doslova za pár korun, je dlouhotrvající a může oslovit opravdu širokou veřejnost? Ano, jedná se o reklamní předměty. Těch je ale všude kolem nás už velké množství. Je proto důležité, vybírat reklamní předměty s rozmyslem.

Na co se zaměřit při výběru reklamních předmětů?

Nejdříve je nutné odpovědět si na důležité otázky. Pro koho jsou reklamní předměty určeny? Jeden předmět se bude hodit pro obchodní partnery, druhý pak pro širokou veřejnost. Ta se dále rozděluje podle věku, pohlaví. Také je nutné brát v potaz místo, kde budete reklamní předměty darovat. Budou to kulturní či společenské akce? Bude je rozvážet pošta či kurýr? Nebo je budete darovat sami? Rozdíl je také v tom, ke kterému účelu mají sloužit. Chcete přilákat nové zákazníky, nebo si jen tak posílit své jméno mezi konkurencí?

TIP: 9 tipů, jak na balení dárků

Chcete oslovit širokou veřejnost

Papirova Taska
Zdroj: Pexels.com / RODNAE Productions

Oslovit nové zákazníky nemusí být nutně náročnou disciplínou. Stačí k tomu chytře vybrat reklamní předmět, který půjde mezi lidi. Potěšte drobnými dárečky, které jsou zároveň praktické. Za reklamu nezaplatíte tolik, přitom efektivně osloví spoustu lidí. K tomu se hodí reklamní propisky, dětské pastelky, bločky, zápisníky, samolepky, pravítka, ale i kšiltovky nebo deštníky.

Chcete odměnit spolupracovníky

Vaši zaměstnanci a spolupracovníci z pracovny jsou nejen vaši kolegové, ale také přátelé, se kterými trávíte mnoho času každý den. Zaslouží si proto milou pozornost. Ať už budou slavit narozeniny nebo se blíží Vánoce, vždy jsou tyto významné dny skvělou možností, jak udělat radost a jak se co nejlépe prezentovat. Skvěle se pro tyto účely hodí hodinky, cestovní tašky, batohy, ledvinky nebo třeba exkluzivní sada na víno.

3 tipy pro výběr nejlepších reklamních předmětů

Pokud už víte, jakou cílovou skupinu obdarujete svými dárky, pak přichází na řadu otázka, jak vybrat ty nejlepší dárkové reklamní předměty.

1. Praktičnost a funkčnost

Stojan Na Mobil
Zdroj: Pixabay.com / aiiapromogifts

Reklamní předměty by měly být praktické. Jedině tak je budou obdarovaní rádi a často používat. Ideálními předměty jsou například pomůcky do kanceláře nebo do kuchyně. Skvělým nápadem je i reklamní oblečení, hrnky, diáře. Pokud reklamní předmět ulehčí každodenní práci, máte vybráno.

2. Viditelnost

Dáreček by měl být neustále vidět. Tričko s potiskem (ale pozor na materiál textilu), kšiltovka, deštník, taška. To jsou doplňky, které neustále nosíme při sobě. Vsaďte na kvalitní materiály, které dlouho vydrží. Vtipný potisk pak dodá dárku šmrnc. Trocha vtipu nikdy neuškodí. Naopak! Vaše logo se dostane do povědomí mnoha lidí tou nejlepší variantou.

3. Osobitý reklamní předmět

Darovat něco osobního je vždy projevem úcty k druhému. V takovém případě není vůbec od věci, nechat si vyrobit dárkový předmět na míru. Vybrat si můžete dárkové předměty na dětský tábor, originální svatební dárek pro hosty nebo třeba do soutěže, do tomboly nebo na firemní akci. 

5/5 - (1 vote)

Related Posts

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..